2 Temmuz 2011 Cumartesi

ben uzaklarda...

Sesini duymayalı oldu epey zaman
öldün mü kaldın mı 
beni unuttun mu
yaşıyor musun 
başına bir iş mi geldi 
telefonunu mu kaybettin
yine bir yerlere mi gittin? 

bu sorular vardı kafamda 5 gündür. 
yoksun 
senden hiç ses yok 
görüntün zaten yok 

mahrumiyet bölgesinde de değilim
sen de değilsin bildiğim kadarıyla 

msj atıyorum
cevap yok
internetten ulaşmaya çabalıyorum
cevap vermiyorsun
arıyorum
açmıyorsun
derken tam 

aradın.
sesin yorgun
sesin bitkin
sesin senin ama ...

biz hiç böyle habersiz kalmamıştık birbirimizden diyoruz
biliyoruz
daha çok habersiz günler gelecek
hissediyoruz
bizi bizden bilmeyecekler vakti gelince

susuyoruz 
konuşacak onca konuya inat 
senin adın yazıyor ya telefonumda
susuyorum 
bulamıyorum edecek tek laf
oysa bir dolu cümlem var ısrarla

korkuyorum
uzaklaşıyorsun
biliyorum

giden benim ya bu sefer
geride kalanı oynuyorsun
başarıyorsun
ben gitmeyi bilmiyorum

bilinmezlik
konduramamazlık
o garip hissiyat
olacakları bilmek
vuku buluyor her biri içimde 
ve bir de özlem elbette. 

falımda çıkmıştı halbuki (ki sen fallara inanmazdın)
demişlerdi
uyarmışlardı beni
daha çok seversin sen gidince demişlerdi.
oldu gördün mü 
çıktı fallar.

sen fallara konuk 
bana ziyaretçi
ben fallara abone
sana vuslat
ömür geçiriyoruz işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder