5 Haziran 2011 Pazar

İstesem ne olacak?

Bu şehirde yoksun.
Bilmem hangi kentte başka bir ülkenin kokusuna bulanmış şekilde geçiriyorsun günlerini.
Yine bir seyahat peşinde... Senin deyiminle nefes almaktasın.
Bense saçma sapan her yere, herkese, anlamlar yükleyip seni çıkarıyorum kendime.
Amacım çok, amacım yok yine.

2 sene sonra evlenicem belki senle/ Bilmiyorsun.
2 sene sonra bir daha görmemek üzere şehri terk ederken seni de terk edicem belki de/ Bilmiyorsun
Hayatıma yakın zamanda çok seveceğim (evet senden daha çok seveceğim) biri girecek belki de/ Bilmiyorsun.
Hala adını sayıklarken öleceğim ben belki/ Bilmiyorsun.
Başıma bir kaza gelecek ve sen bana söylemediğin için vicdan azabıyla öleceksin belki/ Bilmiyorsun.
Senin bilmediğini ben de bilemem/ Bilmiyorsun.

Bil istiyorum artık. Bil! 2 sene sonrasını şimdiden dert etmek istemiyorum! Sensiz olmak istemiyorum! Sen olmayacaksan bunu bilmek istiyorum! Varlığın bir halta yarasın istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder