7 Haziran 2011 Salı

Yanlış anlaşılma.

Bugün değişik bir şey oldu. Bir arkadaşımla buluşacaktım. Senin olduğun yere gitmemizi o söyledi. Elbette bilmiyordu seni.

Sen bugün beni ilk defa başka bir erkekle gördün. Şaşkındın. Selam bile vermedin bana. Yapmazdın böyle şeyler. Hiç üstelemedim. Ne yanına geldim, ne de senle konuşmaya çalıştım. Karşımdaki adamı tanımıyordun, bizim yanımızda kimse yoktu. O adamın beni sevdiğini anlamıştın. Senin gibi seviyordu beni ya da belki biraz daha sevgi dolu.

Ev arkadaşın uyardı seni. Bak dedi ne ayak? Bir şeyler söyledin ona. Duymadım.
Baktım etrafıma gitmiştin.
Neden?
Niye?
Anlam çıkarmalı mıydım? Yoksa senin yaptığın gibi ortada mı bırakmalıydım?

Sesimi çıkarmadım senin gibi.
Sen ilk defa gördüğünü yanlış anladın. Bozmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder