16 Mayıs 2011 Pazartesi

Az ötede oynamak.

Ben vazgeçtim desem, cam kırıklıklarının sesini duyar mıyım burdan?
Duyarım bence.

E ulan hani seviyordun?
Nerene kaçtı bunca sevgi?
Yalan herkesin sevmesi?

Deyin. Bende dedim kendime.

Olmuyor lan! Olmuyor işte. Platonik de bir yere kadar. Dil dile değmeden aşk mı olurmuş. Öküz müyüz biz bak bak bak nereye kadar?

Adam yerinde dursa, hadi ona da eyvallahım olacak ama zırt pırt bir orda bir burda.
E ben seni iki sevecektim de denmiyor hani.

Cinnetim son raddesine geldi şu yazmadığım onca zaman.
Karar aldım.

Banane lan sevmiyorum işte.

Adamı da iyi alıştırdık yok yere olan sevgiye. Az soğuk yapalım, sevmeyelim bakalım nolacak.

Yorgunum dostlar.

Bakmayın böyle efelendiğime. Bildiğin kuyruğu kıstırdım. İç sevgiden ölmeden bazı şeyleri hal yoluna koymak gerek değil mi ama....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder