30 Mayıs 2011 Pazartesi

Hüküm.

Ne değişti?

Artık daha çok sigara içiyor daha çok özlüyorum.
Kendimi daha ağır hissediyor, yüküm yetmiyormuş gibi daha çok yemek yiyorum.
Daha yoğun seviyor, aklındaki karışıklığın çözümünden ölesiye korkuyorum.
En çok da ağlıyorum. İstemsizce saatlerce.

Malum ortada halim 
Eminim bu kadını ömrümde görmedim

Çabuk yoruluyorum artık. Yılmıyorum belki ama vazgeçme eşiğine daha yakın yaşıyorum.
Çektiğim tövbeler hayatı sandığım kadar sonsuz.
Hepsinin altında ezilip, ya birini duyarsa yukardaki diye hayıflanıyorum.

Yokluğun çirkin de yapmış beni
Geçen gün aynada gördüm tesadüfen


Aynalara bakıyorum uzun uzun.
Senin baktığın kaş göz benim değil sanki.
Kulağıma ezanla okunan isim seninkiymiş gibi...
Doğuştan kaderime yazılmışsın gibi
Sev emrinin hükmü yeni verilmiş gibi...

Özür dilerim çok, çoook...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder