2 Mayıs 2011 Pazartesi

Ne yapmak gerek?

Bak ısrarla sorulara cevap vermeye çalışıyorum ama buna edecek kelamım yok.
Allahını seven akıl versin.

Ne oluyor ne bitiyor siz de anlamadınız değil mi ? İnanın bende ucunu bucağını kaçırdım. Hani diyorum başlasam girizgahından gelsem bugüne zor. ( O kadar çok dillendirdim ki yaşantımı bu da masalın sonu deyip biri benim yerime noktayı koyar diye tırsmalardayım fena halde)

Anlamlandırmam gereken bir adam var karşımda. Hayır yorumlamam gereken değil. Çünkü çift anlam doğurabilecek her şeyden ölesiye korkuyorum. Bu yüzden kesin olmalı çizgi. Seviyor sevmiyor oyununu bile kaldırabilecek durumda değilim. Fal bakmaya da baktırmaya da tövbe ettim. Olsa da olmasa da kabulüm derken bile olumsuzluk eki boğazımı tırmalıyor.

Saatim öyle bir noktada ki; sevmeyi beş geçe sevilmeye beş kala yeryüzünden silinecek gibiyim. Gençliğin mi adeti yoksa bende mi ters işliyor düzen bilmiyorum ama ağırdan işliyor aşk. Bir mazoşistin bedenine uyguladığı ağır aksak işkence gibi, Bir narsistin aynadaki kendine duyduğu aşkla haz arasındaki duygu yoğunluğu gibi.

Anladım. Sevmek bana yakışmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder