2 Mayıs 2011 Pazartesi

Neden yazmak lazım gelir?

Neden vurdun kendini düşünmelere derseniz şayet, işte o tüm albenimi, gizemimi yitirdiğim andır.
Ee.. şey... kem... küm... Ben bi adam sevdim... Aslında sevmemiştim başta... Ama sevdim galiba... ne -di'si ulan seviyorum bangır bangır ... diye giden bir süreç.

Hem bunca esrik hem de bunca düşünmelerle sevmek mi olur demeyin. Ben yaşarken oldum. Sizin de başınıza gelir, gelmiştir. Sevilmek belasına sırtına yüklediğin kendinden büyük bir bela işte.

Bu blogda Esrik bir Flaneur'un sevmek kafasını yaşayacaksınız benimle. Gün be gün an be an. Tüm duygu yoğunluğuyla her saçmalamasıyla.

Bildiğin adama ilan-ı aşk bloğu kuruyorum ama ayamıyorum daha.

Hiçbir yakınım bilmeyecek. Belki de hiç kimse görmeyecek. Sevmenin kıyısından tutmuşum bulmuşum bir de delik. Varsın elim nasır olsun yazmaktan ne çıkar? O beni sevmese de ben ona yazsam dünya bilmese ama içim oh be dese ne çıkar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder